آخرین بروز رسانی دسامبر 3rd, 2022 12:52 ب.ظ
سپتامبر 17, 2017 مدیر سایت آموزش 0
حتما برای شما نیز پیش آمده است که وارد وب سایتی شده و انبوه تبلیغات شما را کلافه کرده باشد. این تبلیغات که به نام تبلیغات بنری شناخته می شوند، مدت ها است که رایج شده اند و تقریبا کمتر وب سایتی را می توان یافت که این نوع تبلیغات در آن وجود نداشته باشد.
در این میان، وب سایت هایی که مخاطب و بازدید بیشتری دارند پیشگام پذیرش تبلیغات بنری می باشند. در واقع، این که یک وب سایت روزانه چه تعداد بازدید کننده دارد و این که تبلیغ در کدام صفحه، با چه اندازه و تعداد نمایشی قرار می گیرد، قیمت تبلیغ را مشخص خواهد کرد.
تبلیغات بنری شاید در ابتدا جذاب به نظر می رسید، اما به تدریج، با افزایش تعداد آن ها و گسترش سایر روش های تبلیغاتی، تاثیر خود را از دست داده و امروزه نه تنها تعداد نمایش آن ها نسبت به تعداد کلیک کردن بر رویشان بسیار بیشتر است، بلکه در بسیاری از موارد به دلیل عدم ایجاد آرامش بصری در مخاطب، نتیجه معکوس نیز دارد!
هنگامی که تبلیغات بنری کارایی سابق خود را به تدریج از دست داد، موج جدیدی از تبلیغات شکل گرفت که بر مبنای کلیک بر روی بنر استوار بود. در واقع، این که بنر تبلیغاتی در کجای وب سایت و برای چه مدت قرار می گرفت، مهم نبود، بلکه مبلغ بر اساس تعداد دفعاتی که بر روی آن کلیک می شد، پرداخت می گردید.
دسامبر 03, 2022 0
جولای 19, 2020 0
جولای 19, 2020 0
ژانویه 11, 2020 0
مارس 12, 2020 0
دسامبر 29, 2019 0
سپتامبر 17, 2017 6
سپتامبر 20, 2017 3
دسامبر 29, 2019 0
دسامبر 03, 2022 0
جولای 19, 2020 0
جولای 19, 2020 0