آخرین بروز رسانی دسامبر 3rd, 2022 12:52 ب.ظ
آگوست 28, 2017 مدیر سایت آخرین اخبار, ارتباطات, روابط عمومی 0
شرکت هایی مانند سیسکو، نیسان، والمارت و یونیلور این موضوع را تشخیص داده و پذیرفتند. آن ها روزنامه نگاران سابق را از سی ان ان و بی بی سی استخدام می کنند تا اخبار با کیفیت تولید کنند. اما بسیاری از شرکت ها در حال پریدن به عرابه بازاریابی محتوا هستند، بدانند که به شدت در اشتباهند.
در اوایل این هفته، آن گرگوری، رئیس اتحادیه جهانی انجمن های بین المللی روابط عمومی، توییتی در مورد انزجار خود از عبارت “روزنامه نگاری شرکتی” داشت. این انزجار را من و تام فورمسک نیز داریم. روزنامه نگاری واقعی باید مستقل از یک خط مشی شرکتی باشد، حتی اگر آن خط مشی ایجاد محتوای منصفانه و بی طرفانه باشد.
به همین دلیل است که من از شما می خواهم که رسانه های شرکتی را بپذیرید و مطالب خود را منتشر کنید. اما انتشار محتوای با کیفیت. محتوایی که ذینفعان شما می خواهند آن را بخوانند، تماشا کنند و به آن گوش دهند. CNN هر چند وقت یکبار داستان های خبری مربوط به CNN را پخش می کند؟ Financial Times هر چند وقت یکبار داستان های خبری مربوط به خود می نویسد؟
بی بی سی هر چند وقت یکبار در مورد خود گزارش می دهد … خب، شاید این آخری اینطور نباشد! شما پاسخ را می دانید. پس چرا شرکت ها هنگام ایجاد محتوای خود همیشه درباره خود صحبت می کنند؟
www.shara.ir
جولای 19, 2020 0
جولای 19, 2020 0
ژانویه 11, 2020 0
ژانویه 11, 2020 0
دسامبر 03, 2022 0
نوامبر 05, 2019 0
سپتامبر 17, 2017 6
سپتامبر 20, 2017 3
آوریل 28, 2018 0
دسامبر 03, 2022 0
جولای 19, 2020 0
جولای 19, 2020 0